Saturday, December 31, 2011

ඔන්න එහෙනම් 2011ත් ඉවරා.....යි

                         කස්ටියට මං ආයි සුභ අලුත් අවුරුද්දක් කියන්න ඕනේ නැනේ.. දැන් අම්බානක් කස්ටිය එහෙම කියල ඇතිනේ.. ඒ උනාට කමක් නෑ.. මගේ ජීවිතේ වෙනුවෙන් ජංජාලයේ ඉන්න හැම දෙනාටම

ලබන්නා වූ 2012 වසර සුභම සුභ නව වසරක් වේවා ...! :ඩ් :ඩ් :ඩ්


ඉතින් මම හිතනවා හැමෝම මේ වෙලාවේ ගොඩාක් සතුටින් ඇති කියල.. කට්ටියක් මේ වගේ අම්මත් 1ක කීරි උතුරනවා ඇති.. ඒ වගේම තවත් කට්ටියක් වෙනද වගේ පස්ස උඩ දාගෙන හොදට නිදි ඇති.. හිකස්.. ඒවා කොහොම උනත් හැම එකෙක්ගාවම මේ අලුත් අවුරුද්දට ගොඩාක් බලාපොරොත්තු ඇති.. ඕව්.. මගෙත් ඔයාලගේ වගේම ලොකුම ලොකු බලාපොතොත්තු ගොන්නක් තියනව.. ඒ හැම 1ක්ම ඉෂ්ට කර ගන්න පට්ටම ගේමක් දෙනවා.. ඒවගේ ඔයාලගේ බලාපොරොත්තුත් හැම දෙයක්ම ඒ විදියටම ඉෂ්ට වෙන්න කියල මම බොක්කෙන්ම ප්‍රර්ථනා කරනවා..හැබයි නිකන් ගෙම්ම්බෙක් වගේ බලන් හිටියට නම් ඒ කිසි දෙයක්  හරියන් නෑ කියලත් මතක තිය ගන්න හරි..

මගේ  ජීවිතය ගැන කියනවනම් මටගොඩාක් සතුටුයි.. මොකද කිහිප දෙනෙක් ම comment දාල තිබුණ.. කට්ටිය බලන් ඉන්නවා පොල් කට්ටක් පිරෙන්න චූ කරන්න බැරි මම කෙල්ලෙක්ගේ පස්සෙන් යෑම (2වන කොටස) එනකන්.. බය වෙන්න එපා.. මම මේ Blog 1ක පටන් ගත්තේ ආසාවට නෙමෙයි.. මට පුළුවන් හැම වෙලාවටම මේක update කරනවා.. අනිත්ක මේ blog 1ක තමය මගේ හොදම යාළුවා.. 1ක නිසා මගේ යාලුවට කියන්න මට තව ගොඩක් දේවල් තියනවා.. මේ දවස් වල office 1කේ හොදටම වැඩ.. අපේ client ලට  අවුරුද්ද අන්තිමට තමයි ඔක්කොම වැඩ මතක් වෙලා තියෙන්නේ.. ඉතින් උන් අපිව කන්න හදනවා.. ඉතින් දුක තමයි.. :(

මම  මෙහෙම හිටියට පොඩි දුකකුත් තියනවා.. අද 1වැනිදා වෙලත් මම ඉන්නේ ගෙදර නෙමෙයි.. මගේ sweet room 1කේ.. හෙට උදේටත් පොඩ්ඩක් office 1ta ඔලුව දන්නා යන්න වෙනවා.. කීරි උතුරුවන 1ටත් බොසාට අපි නැතුව බෑ.. ගෙදර හිටියනම් අම්මත් 1ක කීරි උතුරවන තැනට වෙලා 4පැත්තෙන්ම කීරි උතුරන හැටි බලන් ඉන්නවනේ.. මම වගේ මේ විදියට කට්ට කන තව කී දෙනෙක් ඇතිද...? බය වෙන්න එපා බං.. කට්ට කන තරමට තමය සැප හම්බ වෙන්නේ (මගේ හිත හැම තිස්සෙම කියන 1ක්).. අම්මගෙන් කෝල් 1ක්...

රම් ප පපම්... රම් ප පපම්... [Man Down] :D

මම : කියන්න අම්මි..
අම්මා : සුභ අලුත් අවුරුද්දක්.. මොකද කරන්නේ..? නිදිද..?
මම : අහ්හ්.. එසේම වේවා.. නෑ නැගිටලා.. නෙට් 1කේ ඉන්නේ..
අම්මා : තනියමද ඉන්නේ...? [අම්මත් ඉතින් මගුලක් කතා කරනවා.... එර්ර්ර්ර්..]
මම : නැතුව ඉතින්.. වෙන කවුරු ඉන්නද...? කීරි ඉතිරුවද...?
අම්ම : මේ තාම උතුරුවනවා පුතේ..

......................................................................................................................................................................
ඔහොම  පිලිවෙලින් අම්මා, තාත්තා & නංගී කතා කරලා තිබ්බා... කෝල් 1ක අතරේ msg's 6ක් ඇවිල්ලා තිබ්බ.. ටී.. ටීක්.. ඔන්න තව 1ක් ආව.. එහෙනම් මං කැපුනා.. Fb 1ත් ටොන් ටොන් ගානවා.. ඒ අස්සේ කෙල්ලත් කෝල් කරනවා.. අයියෝ.... උන්ට reply කරන්නත් ඕනනේ.. මේ අපේ 1ක් එවල තිබ්බ ආතල් msg 1ක්.. 1ත් එක්ක මං ගිය එහෙනම්.. ටටා..

තබන තබන පියවර සරු වේවා..
පතන පතන කොයි පැතුමත් ඉටු වේවා..
ලියන ලියන exam ඇන නොවේවා...
Campus ජීවතය සුර විමනක් වේවා..

ඔබ සැමට සුභ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා..!


4 comments:

පුලුවන් හැටියට ඔන්න ලිවුවා.. අදත් පොඩි සප් එකක් දීලා යන්න..